О клубе "Перевод всем"

Клуб "Перевод всем" - это площадка для совместного заказа переводов зарубежных видеокурсов и книг на русский язык. С 2014 года мы перевели 4000 видеокурсов и книг, по направлениям: CG|3D|VFX|CONCEPT ART|GAMEDEV|FILM|SOUND|IT|AI. В клубе работает 26 Переводчиков!

Подробнее

Фотограмметрия для продакшен-художников

В данном 4-часовом воркшопе, John William Crossland, ведущий художник в Remedy Entertainment, прольет свет на весь процесс для тех, кто хочет начать делать фотограмметрию с малого.

Подробнее

Звук для кинопроизводства

В этом курсе опытный звукорежиссер Марк Эдвард Льюис рассказывает обо всех аспектах работы со звуком. Запись, диалоги, звуковые эффекты, шумовые эффекты, ADR, микширование, исправления - всё это вы сможете освоить в самом полном курсе по работе со звуком для кино.

Подробнее

Создание цепляющей анимации

Тренируйте свое восприятие, практикуя интервалы и хронометраж. Динамичные позы, основанные на понимании анатомии человека. Операторская работа и эффекты для драматических экшн-сцен.

Подробнее

Динамическое рисование жестами с Гленном Вилппу

В этом 8-ми недельном курсе с Гленном Вилппу, вы изучите подход к рисованию, уходящий корнями в традиции эпохи Возрождения, но применимый сегодня в мире изобразительного искусства, анимации и иллюстрации.

Подробнее

Введение в Maya: Стилизованные трехмерные Миры

В этом курсе я поделюсь с вами методами работы со всеми необходимыми инструментами, что помогут Вам стать классным 3д художником. Покажу свои подходы, секреты, приемы и рабочий процесс, дабы они помогали Вам создавать великолепные проекты!

Подробнее

Пошаговое руководство по инди-производству анимации

Получите эксклюзивные советы и рекомендации от 2D-аниматора HAVTZA в 21-м видеоуроке. Узнайте все, что вам нужно знать для начала вашего пути в анимации: от объектов, персонажей и фонов до создания сцены и реалистичной перспективы.

Подробнее

3D Автомобили: Внутри и снаружи

Это снова мы, но в этот раз курс больше, лучше и здесь будет целая куча нового материала, включая полноценный интерьер. Мой предыдущий курс по моделированию автомобилей использовали гиганты индустрии такие как Hyundai и Volvo, а также дизайнеры в топовых игровых студиях и…

Подробнее

Зарезервирован [Udemy] The Complete Unity Game Development Course [ENG-RUS]

Тема в разделе "Комплексные курсы по Unity", создана пользователем Jinny_Nou, 28/7/20.

Метки:
Этап:
Набор участников
Цена:
65000.00 руб
Участников:
28 из 85
Переводчик:
squal
32%
Расчетный взнос:
841.18 руб
  1. Jinny_Nou

    Jinny_Nou Модератор

    Регистрация:
    3/3/15
    Сообщения:
    2.018
    Симпатии:
    1.436
    Пол:
    Женский
    Язык №1:
    русский
    Полный Курс по Разработке Игр на Unity
    "Udemy" на русском

    [​IMG]

    Автор
    : Codestars by Rob Percival, Penny de Byl

    Год: 2020

    Продолжительность:
    20 часов

    Язык: Английский

    Описание:
    Чему вы научитесь
    • Игровой движок Unity
    • Созданию и анимации персонажа игры от первого лица для использования в FPS
    • Анимации гуманоидных моделей и NPC
    • Методам искусственного интеллекта для программирования поведения неигровых персонажей
    • Использованию систем частиц для имитации огня, тумана и крови
    • Использованию физики для разработки механики стрельбы с анимацией ragdoll
    • Unity's Canvas для разработки интегрированного HUD (экранного интерфейса), с картами, радаром и компасом
    • Создавать поднимаемые предметы с коллайдерами и триггерами
    • Добавлению контрольных точек, для сохранения местоположения игроков
    • Добавлению динамических визуальных и звуковых спецэффектов
    • Созданию ландшафта в Unity для игровых карт
    • Использованию освещения для улучшения игровой среды
    • Методам постобработки для улучшения внешнего вида игровой среды
    • Созданию самостоятельной игры на Unity
    Начинать разрабатывать игры не должно быть страшно. Все, что вам нужно, это страсть к обучению и любознательный характер естествоиспытателя для объединения кода, анимации, графики, искусственного интеллекта, искусства и звука в одно целое.
    Слишком много? -Это так, но если представить что вы сами можете разрабатывать игры, независимо - это довольно волшебное ощущение.

    Unity - движок номер один для разработки игр благодаря простоте использования и в то же время широким возможностям. Он позволяет создавать проекты на всех платформах и позволяет делать экспорт на ПК, консоли и мобильные устройства.
    Unity дает новичкам возможность окунуться в мир разработки игр и получить доступ к инструментам, используемым игровыми студиями для создания игр ААА, таких как Hearthstone (Blizzard Entertainment), Cities: Skylines (Colossal Order) и Monument Valley 2. (ustwo Games)
    Смое главное, для новичков и любителей это бесплатно!


    Чему вы научитесь
    • The Unity Game Engine Software
    • Creating and animating a first person character for use in an FPS
    • Animating humanoid models and NPCs
    • Artificial Intelligence techniques for defining the behaviour of non-player characters
    • Using particle systems to simulate fire, fog and blood
    • Using physics to develop a shooting mechanic with rag doll animations
    • Unity's Canvas to develop an integrated heads up display with maps, radar and compass
    • How to create pickup items with colliders and triggers
    • Add position checkpoints to save player locations
    • Add dynamic visual and audio special effects
    • Unity's Terrain Sculpting System for developing game maps
    • How to use lighting to enhance a game environment
    • Post Processing Techniques to enhance the look of a game environment
    • How to build a standalone game from Unity
    Описание
    Getting started in game development doesn't have to be scary. All you need is the passion to learn and an inquisitive, experimental nature for combining code, animation, graphics, artificial intelligence, art and audio. Sounds like a lot? It is, but when you see how you as a solo developer can bring it all together there's a touch of magic in the air.

    Unity is the number one game development engine due to its ease of use and yet powerful abilities. It works on all platforms and can export to desktop, console and mobile devices. It's a great way for the beginner to jump straight into the world of game development and get their hands on the tools used by AAA game studios to produce games such as Hearthstone (Blizzard Entertainment), Cities: Skylines (Colossal Order) and Monument Valley 2 (ustwo Games) and best of all, for the beginner and hobbyist it is free!

    In this course, Penny demystifies Unity's interface and plethora of tools to bring art, code, design, and more together to produce a fully-fledged First Person Shooter game completely from scratch. Using her internationally acclaimed teaching style and knowledge from over 25 years working with games, graphics, and having written two award-winning books on games A.I., Penny will take you from complete noob to a confident user of Unity. Throughout, you will follow along with hands-on workshops designed to take you through every step of becoming familiar with all the functionality of the game engine. Throughout, you will work towards the creation of a First Person Shooter set in a post-apocalyptic world complete with zombies out for the player's brains!

    This course was created with Unity 2019.3.11f however is compatible with Unity 2019.4.2f1 (LTS) on either Mac or PC.

    Learn how to code, animate, and work with:
    • The Unity Development Environment.
    • Unity's C# interface.
    • Terrain Sculpting Tools for creating game maps.
    • First Person Characters and Animations for Walking, Shooting, and Reloading.
    • Pickup Items for Medical Kits and Ammunition.
    • 3D Models of Zombies to add Animations for Walking, Chasing and Attacking.
    • An inventory system to keep track of player health and ammunition supplies.
    • Navigation Meshes for programming the movement of zombies and path planning on a terrain.
    • Finite State Machines for defining enemy A.I. behaviours.
    • Constructing Ragdoll models for dynamic death animations.
    • A Heads Up Display to inform the player of their health level and ammunition level, complete with a radar for locating zombies and a compass to guide the player home.
    • Special Effects such as fire, blood splatter, and lighting techniques.
    • Building the game to a standalone product.
    All assets and incremental project files are included.

    Contents and Overview

    The course begins with a section to introduce you to the Unity interface. If you are already familiar with Unity, you can skip to Section 3. In this introductory session, we will cover Unity's window system, how to add models and textures, the creation of code to manipulate the properties of models, and the physics system.

    Following this, we will start work on the First Person Character (FPC). You will learn how to add physics and code to move the character around, as well as add animated arms and a weapon that you can see in the game view. You will also work to add animations for firing and reloading the weapon. Audio effects for the player's footsteps and jumping will also be included here.

    Next, you will create pickup items for medical kits and ammunition that can be scattered around the game environment to provide extra resources to the player when their health or bullet levels get low. Here you will learn about how colliders and triggers can be used to fire off code to update values on the player that store an inventory.

    We will then jump into the Unity Terrain Sculpting tool and work through the creation of a large game map on which to place the FPC and enemies. You will work with textures to colour the terrain and models, to add extra details such as trees and grass. High-quality models of houses, rocks, fences, and other props will be included for you to be as creative as you like in developing the game environment.

    By this point, you'll be ready to start adding the zombies. You will first begin with the zombie models and learn how to add animations to them and then move them about on the game environment using navigation meshes. Then we will cover one of the most popular artificial intelligence techniques used in games for creating simple behaviours in non-player characters; the Finite State Machine. You will develop enemies capable of wandering, chasing, attacking, dying, and standing idle. These actions will be linked to the location of the player such that the zombies will ignore the player when they are far away and only attack when in range.

    Once these mechanics are in place, you will learn how to use raycasts to link the player's shooting animations with a hit to the zombie. When hit, the zombie death animation will play and you will also be able to add in a ragdoll instead at this point. We will work with spotlights to create a crosshair aiming system and program dead zombies to sink into the ground, to remove them from the game.

    Last but not least, we tie everything together with a Heads Up Display complete with health meter, an ammunition count, a radar for detecting nearby zombies, and a compass to point the player toward their goal location.

    Once you have put all the game mechanics in place, you'll learn several techniques for taking your game to a more professional level with special effects, extra audio & feedback, and a main menu switching system.

    This is the perfect course to get started with Unity if you are an absolute beginner or learn a few extra techniques if you are familiar with the engine.

    What students are saying about Penny's courses:
    • Excellent course!! I am already in game development industry and there is one quote here that "Whenever you are not able to solve complex problem, its the right time to get back to the BASICS"
    • Penny is a natural born teacher, able to explain otherwise difficult concepts in a fun, engaging way that just make such simple sense, and makes you wish you would have had her for a high-school teacher so long ago.
    • This course is absolute gold! I am a Software Engineering Teacher as well as a solo game developer, and of all the courses I have taken on Udemy, this is has been the most useful and eye opening by far.
    Для кого этот курс:
    • Beginners interested in learning Unity and game development from scratch
    • Beginners already familiar with Unity who want to learn how to create a First Person Shooter

    Страница курса:

    Пример перевода:


    Курс зарезервировал squal, начнёт переводить когда запишутся минимум 80-85 человек
     
    Последнее редактирование модератором: 2/4/22
    Valerij и Agental нравится это.
  2. Antonio

    Antonio Администратор

    Регистрация:
    12/8/14
    Сообщения:
    41.620
    Симпатии:
    8.892
    Пол:
    Мужской
    Язык №1:
    Русский
    Добавлен пример перевода :)